درباره ما
آشنایی با رزآرا آسیا
با استقرار در دل شهرک صنعتی سلیمی تبریز، لابراتوار بهداشتی رزآرای آسیا از سال 1389 (2010 میلادی) با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، آغاز به کار نمود. این مجموعه، با تکیه بر دانش فنی روز و استعداد تیم مدیریتی خبره خود، محصولات بهداشتی اختصاصی کودکان تحت نام تجاری وی کر و محصولات مورد نیاز بانوان با نام یونی لد را به تولید رسانده است.
رزآرای آسیا با بهرهگیری از جدیدترین تکنولوژیهای تولیدی و بستهبندی اتوماتیک در جهان، خود را به عنوان پیشرو در عرصه تولید بهداشتی مطرح ساخته است. این شرکت، مفتخر به دریافت گواهینامههای بینالمللی ایزو 9001 و GMP از شرکت ICS، تحت نظارت USAS کانادا، میباشد. با هدف صادرات و تأمین نیازهای داخلی، فرایند تولید محصولات پرمصرف و مفید با استفاده از تکنولوژیهای بهروز انجام میگیرد.
همکاری نزدیک با جامعه پزشکی و هیئت علمی تحقیق و توسعه، به همراه تلاشهای نسل تحصیلکرده کشور، منجر به تولید محصولاتی با کیفیت برتر شده است. تکنولوژی تولید و فرمولاسیون محصولات رزآرای آسیا به گونهای طراحی شده که مواد اولیه آن، برای اولین بار در ایران، فاقد الکل، پارابن، مواد صابونی و سدیم لوریل سولفات است، تعهدی به سلامت و ایمنی مصرفکنندگان.
موفقیت های رزآرا آسیا
گواهینامه ISO 14001
کسب گواهینامه اجرای سیستم مدیریت محیط زیست
گواهینامه ISO 9001
کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت
گواهینامه ISO 18001
کسب گواهینامه سیستم ایمنی و بهداشت شغلی در سال 2014
گواهینامه GMP
کسب گواهی نامه GMP برای ارزیابی عملکرد تولید محصول در شرایط خوب
تاییدیه درماتست از آلمان
کـسـب درجه بسیار عالی (5 ستاره) از لابراتوار درماتست
لابراتوار رزآرای آسیا ، با سالها فعالیت مستمر در زمینه طراحی فرمولاسیون و تولید محصولات با کیفیت تخصصی و درمانی مراقبت از پوست و مو و محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی مواد موثره طبیعی، به منظور جلب نظر و اعتماد، و افزایش رضایتمندی مشتریان، همواره خود را متعهد به ادای احترام به مشتری، قدردانی از مشتری و نیز برآورده سازی نیازهای حال و آینده مشتریان خود می داند. در این راستا به منظور توسعه سیستم های مدیریت خود، اقدام به پیاده سازی و اجرای استانداردهای ISO 9001 و GMP، با هدف استقرار نظام مند فرایند رسیدگی به شکایات و نظرات مشتریان و ارزیابی میزان رضایت مندی مشتریان خود نموده است. این شرکت اهداف ذیل را در راستای رسیدگی شایسته به نظرات و شکایات مشتریان و ارزیابی دقیق و صحیح میزان رضایت مندی مشتریان اتخاذ نموده است
- ارتقاء مستمر رضایتمندی و وفاداری مشتریان
- بهبود مستمر فرایندهای رسیدگی به نظرات و شکایات و سنجش رضایتمندی مشتریان
- پاسخگویی دقیق، مناسب و سریع به شکایات مشتریان
- گسترش فرهنگ مشتری مداری
- ارتقاء سطح آگاهی و توانمندسازی کارکنان